CK Akdeniz

CK Enerji Akdeniz Elektrik, bilgileri güncel olmayan abonelerine ileride herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için ‘bilgilerinizi güncelleyin’ çağrısı yaptı. Yaklaşık 350 bin abonenin bilgilerinin eksik ya da sonradan değişmiş olduğunun belirlendiğini ifade eden CK Enerji Akdeniz Elektrik Genel Müdürü, “Telefon veya e-posta adresi değişen abonelerimize ulaşamıyoruz. Abonelerimizi kesintisiz enerji için bilgilerini güncellemeye davet ediyoruz” dedi.

Antalya, Isparta ve Burdur’da görevli tedarik şirketi olarak 1,7 milyon aboneye hizmet veren CK Enerji Akdeniz Elektrik, abonelerinin elektrik kullanımında yaşadığı sıkıntılara karşı önemli bir çağrıda bulundu. Yaklaşık 350 bin abonenin bilgilerinin eksik ya da sonradan değişmiş olduğuna dikkat çeken CK Enerji Akdeniz Elektrik Genel Müdürü Erol Değerli, ‘Abonelerimiz telefon numarası veya e-posta adreslerini değiştirdiğinde şirketimize bilgilendirme yapılmadığı için, borç hatırlatma SMS’leri ve diğer bilgilendirme mesajlarını kendilerine ulaştıramıyoruz. Bu da ileride elektriğinin kesilmesine kadar uzanan çeşitli mağduriyetlere yol açıyor. Abonelerimize ulaşabilmek ve taleplerini daha hızlı çözebilmek için bilgilerin güncel olması büyük önem taşıyor. Bu yüzden abonelerimizden bilgilerini güncellemesini bekliyoruz’ mesajını verdi.

BİLGİ GÜNCELLEME İÇİN 1 DAKİKA YETERLİ
Teknolojiye ve müşteri memnuniyetine yaptığı yatırımlarla öne çıkan CK Enerji Akdeniz Elektrik, abonelerinin bu mağduriyetleri yaşamamaları için birçok farklı kanaldan ‘bilgi güncellemesi’ alabiliyor. Aboneler 0850 226 07 07 no’lu çağrı merkezinden, www.ckakdeniz.com.tr web sitesi üzerinden ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’e ait Müşteri Hizmet Merkezlerinden 1 dakikayı aşmayan bir işlem ile bilgilerini güncelleyebiliyorlar.

‘ELEKTRİĞİ KULLANAN KİŞİ ABONELİĞİ ÜZERİNE ALMALI’
Önemli mağduriyetlere neden olan ‘usulsüz elektrik‘ kullanımı konusuna da değinen ve elektrik aboneliğini üzerine almayan tüketicilerin mevzuatlara aykırı davrandığına işaret eden Erol Değerli, ‘’Sistemimizde abonelik kimin üzerine gözüküyorsa biz yasa gereği o abonemiz adına işlem yapmak durumundayız. Ne yazık ki bölgemizde kiraladığı bir evin aboneliğini kiracının üzerine vermekten çekinen ya da sattığı bir evin aboneliğini sonlandırmayı unutan birçok abonemiz bulunuyor. Yeni eve taşınan aboneler ise devam eden bir abonelik olduğu için kendi üstlerine aboneliği almaya gerek duymayabiliyorlar. Durum böyle olunca yeni oturan kişinin elektrik borçlarını ödememesi durumunda borç mevcutta kayıtlı görünen aboneye kalıyor. Yaptığımız tespitler neticesinde yaklaşık olarak 350 bin müşterimizin elektriği usulsüz kullandığını düşünüyoruz. Bu müşterilerimizin birçoğu da usulsüz kullanımın tespit edilmesiyle birlikte enerjilerinin kesilmesi şikayetiyle şirketimize başvuruyor. Yasa gereği aboneliğin kendi adına olmaması durumunda; tespitimize istinaden müşterimize tanınan süre zarfında aboneliği üzerine almaması durumunda enerjisini kesmek durumunda kalıyoruz. Bunların çözümü için abonelerimizin tek yapması gereken zorunlu deprem sigortası (Dask) ve kimlik ibrazıyla 45 noktada bulunan Müşteri Hizmet Merkezimizden birine uğrayarak aboneliği kendi üzerine alması. Devredilen bir yaşam alanının elektrik aboneliğini sonlandırmak da aboneliği almak kadar önemli. Tüm bu işlemler için abonelerimizin sadece 5 dakikalarını ayırmaları yeterli oluyor“ diye konuştu.

FATURADAKİ TÜM KALEMLER ŞEFFAF BİR ŞEKİLDE AÇIKLANIYOR
Bu arada abonelerinin ‘elektrik faturasında’ yer alan kalemlerle ilgili endişelerini ortadan kaldırmak ve bir enerji okuryazarlığı altyapısı oluşturmak için de çalışma yürüten CK Enerji Akdeniz Elektrik ‘Şeffaf Fatura’ uygulaması ile fark yaratmaya devam ediyor. Aboneler www.ckakdeniz.com.tr internet adresinde yer alan uygulama sayesinde faturada yer alan 57 farklı kalemin ne anlama geldiği konusunda kolayca bilgi sahibi olabiliyor.

TEK TUŞLA FATURALAR E-POSTANIZA GELİYOR
Doğa dostu çalışmalarıyla da bölgeye örnek olan CK Enerji Akdeniz Elektrik, kâğıt israfının önüne geçmek ve faturaların kaybolma riskini ortadan kaldırmak için E-Arşiv fatura uygulaması da başlatmış durumda. E-Arşiv Fatura uygulaması sayesinde www.ckakdeniz.com.tr ye girip bilgilerini ileten ve onay veren tüm abonelere elektrik faturaları e-posta yoluyla iletiliyor. Şirket, yılsonuna kadar en az 400 bin abonenin e-Arşiv Fatura’ya geçmesini hedefliyor.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuatlara uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylı bilgi için tıklayınız.
x